Het belang van online

Motorrijschool Tilburg

Leer van online supplementen:o

De verkeerswetten en -regels in het buitenland verschillen nogal. In sommige Europese landen zijn de verkeersregels veel strenger dan in Nederland. In het Verenigd Koninkrijk is het bijvoorbeeld verboden om tijdens de spitsuren aan de linkerkant van de weg te rijden in het hele land, dus ook in Dutchtown.

Volgens de resultaten van het onderzoek van de Vereniging van Nederlandse Verkeersveiligheidsbedrijven (DSI) is 40% van de chauffeurs in de EU bang om hun rijvaardigheid te oefenen in druk verkeer.

Utreche, die de rol op zich nam van de grootste Nederlandse stad, gelegen in de belangrijkste noordoostelijke hoek van Nederland, gaf aan dat de rijtechnieken weliswaar steeds geavanceerder worden, maar dat de strengere verkeersregels en het toegenomen gevaar om midden in een file te staan, hen ertoe aanzetten voorzichtiger en voorzichtiger te oefenen. Hij voegde eraan toe dat de verwachtingen van jonge bestuurders hooggespannen zijn en dat deze verwachtingen niet realistisch zijn.

Rijden in de spits, zei hij, is waarschijnlijk de gevaarlijkste tijd voor een voertuig. Ongeveer een derde van de totale luchtweerstand van een auto wordt veroorzaakt door de wrijving tussen de banden en het wegdek.

Ongeveer 2/3 van de luchtweerstand van een auto wordt veroorzaakt door het obstakel – vuile lucht en wegdek. Het duurt langer om te stoppen wanneer je een andere auto op de voet volgt. Het duurt ongeveer drie seconden langer voor elke 5 km/u die je sneller gaat, voegde hij eraan toe. Daarom is het belangrijk om een veilige afstand te bewaren op de weg, en daarom wordt carpoolen in Nederland aangemoedigd.

“Mensen zien graag een nieuw iemand” is wat in de enquête werd opgemerkt. Volgens Utreche zijn “oudere bestuurders” degenen die zij het meest vrezen. Het waren echter auto’s bestuurd door tieners die de meeste angst toonden over hun capaciteiten.

Soms is het duidelijk dat de ouders ook niet perfect zijn. Ze rijden, zoals altijd, onvoorzichtig. Soms lijkt de fout recht voor hun ogen te liggen. Maar meestal is het de schuld van anderen dat zij geneigd zijn slecht gedrag op de weg te verwaarlozen of zelfs te tolereren.

Volgens het onderzoek wordt 17% van alle verkeersongevallen veroorzaakt door automobilisten uit Calais. Het is duidelijk, het maakt niet uit of ze jong of oud zijn, voorkomen is altijd beter dan genezen.

Ook werd vastgesteld dat mannen het in het algemeen beter doen dan vrouwen bij het besturen van een auto, vooral in landen waar zij zichzelf als de baas beschouwen. De reden voor deze overtuiging ligt opnieuw voor de hand: mannen zijn zakenmensen en nemen nu eenmaal brils versa risico.

In het onderzoek werd ook opgemerkt dat het tegenwoordig gebruikelijker is dat vrouwen autorijden. Dit wordt veroorzaakt door het feit dat vrouwen tegenwoordig veel rustiger aan doen dan mannen. Zij nemen ook veel informatie bij de voornaam op.

Natuurlijk erkende Utreche dat vrouwen ook vaak het slachtoffer zijn geweest van autocriminaliteit en andere kwalen zoals agressief manoeuvreren en rijden onder invloed. In veel landen in de Arabische wereld genieten vrouwen bijzonder respect. Ze zijn niet bang om de weg op te gaan en worden zelfs geraadpleegd wanneer ze een noodoproep moeten doen.

Rijden op de weg is geen voorrecht voor de schuchtere. Het is een verantwoordelijkheid en een voorrecht. Zoals alles wat de moeite waard is om te doen, vereist autorijden een ethiek die al onze handelingen omringt. Daarom is het belangrijk ervoor te zorgen dat u, uw kinderen en alle andere weggebruikers veilig op de weg zijn. Het is de moeite waard om een paar minuten te vroeg te vertrekken, gewoon om op tijd te zijn, zodat u in staat bent om de weggebruikers een duidelijke weg te wijzen.

Leave a Reply

Your email address will not be published.