Auto rang

Car detailing

 

 

 

 

 

 

Detailers Gradehy gebruiken ze hetzelfde gereedschap?

Door de verschillende manieren om dit werk te doen, heeft de detailer op verschillende plaatsen verschillende gereedschappen en uitrustingen. Op sommige plaatsen gebruiken zij precies dezelfde gereedschappen en processen als de graveur voor het graveren zou gebruiken, maar op andere plaatsen kunnen zij hun eigen gereedschappen en processen hebben. De kosten voor het detailleren worden berekend op basis van de hoeveelheid werk en de plaats waar het wordt gedaan. Zoals bij het graveren van het metaal, verhoogt ook het detailleren van het metaal de waarde en maakt het de koper gelukkig.

Gebruiken ze bij autodetaillering vacuümsystemen?

Zelfs in de car detailing is het vacuümsysteem uit de mode. Het scorekaartsysteem is gemakkelijker in het gebruik en veroorzaakt minder storingen. De scorekaart is een hulpmiddel waarmee acrylaatlijm op een kaart kan worden aangebracht en die vervolgens in elke richting kan worden gespannen. Door de scorekaart op het metaal van de velg te plaatsen, wordt geen markering aangebracht. De scorekaart heeft de voorkeur omdat er geen gereedschap nodig is om hem op de velg van het wiel aan te brengen. Sommige systemen hebben de mogelijkheid om de velg op te meten voor de precieze plaatsing van de plunjer. Het Scorecard systeem wordt gebruikt voor de buitenkant van de auto zoals kwart panelen en het dashboard.

In auto detailing gebruiken ze klei?

Klei wordt van oudsher gebruikt voor schilderwerk omdat het “kleiachtig” glad lijkt en het een groot deel van de lakresten verwijdert vóór het verven. Het is relatief “niet-schurend” wat het perfect maakt voor zowel de cosmetische als de competitieve gebieden van het detailleren. Als u een werkbank zou kleien, zou de klei niet in staat zijn om de lakverontreinigingen te verwijderen, waardoor een mogelijk lakbeschadigd oppervlak op de klei zou ontstaan.

Is Auto detailing verfwerk veilig?

Op zich is het antwoord nee. Als u details aanbrengt op een metalen oppervlak dat eerder is geverfd, is er een potentieel gevaar. Oxidatie treedt typisch op bij temperaturen hoger dan 65ºC. De activering van de lakcontainer door de lakdampen wordt in dit geval sterk versneld, en in sommige gevallen kan het oppervlak vervuild zijn door de restanten van de dampen voordat de klei wordt aangebracht. Het potentiële gevaar wordt weggenomen als het oppervlak grondig kan worden gereinigd voordat de klei wordt ingebracht. Om veiligheidsredenen zijn de bedieningsorganen van de CLS-machines ontworpen in de kleimengzak, die een specifiek ontwerp heeft. De zak is ontworpen voor een specifiek volume van de klei en de machine werkt nauwkeurig. De potgrootte is ongeveer 1,5 maal die van het gedoseerde volume, wat een verhouding geeft van ongeveer 2:1 of 4:1. De machine is zo ontworpen dat wanneer een kleine hoeveelheid lak met de klei wordt behandeld, de machine een scherpe punt van de klei voorschiet en uitvoert, en deze dient bijgevolg als “grondstof”. De grondstof brengt veilig de dikte en de gelijkmatige verdeling van de klei over, en klemt daardoor het lakwerk. Het overbrengen gebeurt door de kerfmachine één fase per keer, en de pulsatiemotoren zorgen voortdurend voor een voldoende aanvoer van de benodigde hoeveelheid klei. Tegen de tijd dat het schilderwerk zich aan de klei vastklemt, is de benodigde hoeveelheid klei behandeld, is het kleiproces voltooid en is het schilderwerk klaar voor gebruik.

Waarom CLS gebruiken?

Zoals gezegd introduceert de CLS een super intensief systeem en CLS staat gelijk aan vier producten in één sleutel. Met uw ideeën over geavanceerd lakwerk, bewijst de CLS een meer economische manier om dezelfde klus te klaren en op een ander niveau. In plaats van een van de middelmatige en hoge machines aan te schaffen die gebruikt worden bij de constructie van een typische auto detailing job, kunt u de allerbeste machine krijgen met een budget om de job te volbrengen. U moet nog steeds de elektriciteit, de buis en de arbeid kopen, maar in veel gevallen kunt u nog steeds economisch worden gedaan met een CLS. De abrasiviteit van de machine is systematisch afgestemd op de uitdagingen van de autodetailing industrie. Wat kunt u nog meer vragen?

De CLS heeft niet veel tijd nodig om de buitenkant van uw auto schoon te maken of op te knappen, in feite doet hij het zo efficiënt dat u versteld zult staan van de kleine hoeveelheid tijd die het in werkelijkheid in beslag neemt. Er is een flessen waarde van auto detailleren producten die u onder uw volledige kap, chassis of auto kunt plaatsen om het schoon te maken en zijn ‘ verschijning te verbeteren. De onderdelen die u nodig heeft om dit te doen zullen veel meer dan genoeg zijn om uw CLS in goede vorm te houden voor meerdere jaren zonder de noodzaak om de dure materialen aan te schaffen die monoxidevergiftiging kan produceren. Uw CLS heeft het juiste onderhoudsprogramma nodig om hem in goede staat te houden. Gedurende de laatste 10 jaar of zo waarin u uw CLS de kans heeft gegeven om in uw auto te verblijven, is deze dan niet gewoon gebruikt en misbruikt.

leesmeer:

Auto reinigen Den Haag

Lak beschermen

Leave a Reply

Your email address will not be published.